اخبار سينما اخبار سينما .

اخبار سينما

صرافي ارز ديجيتال چيست و نحوه معامله در آن چگونه است؟

اكسير با دو يازار اصلي تومان و تتر با حدود ۱۳ ارز در حال حاضر فعاليت ميكند. اين سيستم تا زماني كه «احمقترهاي جديد» حاضر به خريد با قيمت بالاتر و بالاتر هستند ادامه خواهد يافت اما سرانجام قيمت آنقدر بالا ميرود كه ناگهان خريد كالا متوقف ميشود(حباب ميتركد) قيمت كالا سقوط ميكند و به چيزي نزديك به ارزش واقعي آن ميرسد. با تسهيل معامله از طريق يك سيستم عامل متمركز توسعه يافته، مبادلات متمركز سطح راحتي بيشتري را ارائه ميكنند. صرافي خريد ارز ديجيتال جيمبو از سال 1397 درزمينه ارزهاي ديجيتال پرفكت ماني، تتر و بيتكوين وساير رمزارزها در فضاي مجازي، با سيستم خريد و فروش نيمه اتوماتيك و تمام اتوماتيك از طريق درگاه پرداخت اينترنتي در خدمت هموطنان عزيز ميباشد.

خريد و فروش ارز ديجيتال

همانطور كه حتما ميدانيد براي خريد بيت كوين به اين روش، لازم است فردي را بيابيد كه قصد فروش بيت كوين در ازاي دريافت پول نقد داشته باشد و ممكن است زمان زيادي از شما بگيرد. امكان معامله اين توكنها و ارزها بر سه پايه بازار ريالي، تتري و بيت كوين با ساير كاربران وجود دارد. پلتفرم تبادل رمزارز نوبيتكس اعلام كرده كاربرانش ميتوانند از امروز 18 تيرماه ارز ديجيتال آوالانچ يا آواكس را در دو بازار ريالي و تتري اين پلتفرم خريد و فروش كنند. در ادامه قادر خواهيد بود GST را در صرافيهاي رمز ارزي به فروش برسانيد.

خريد ارز ديجيتال در ايران


به اين بازار جذاب ملحق و آنها هم در ادامه و البته در مدت كوتاهي موفق شدند هم ارزش خود را بالا ببرند و هم، مشتريان خوب و وفاداري پيدا كنند. حريم خصوصي: معاملات را مي توان به شيوه اي بسيار خصوصي انجام داد زيرا دولت يا سازمان نمي توانند مقررات را بر مبادلات P2P اعمال كنند. در صرافيهاي معتبري مانند ايكس پي اكسچنج ميتوانيم بدون نياز به تاييد اطلاعات هويتي (تلفن ثابت و ارسال عكس سلفي) در كوتاهترين زمان، حساب خود را احراز هويت كرده و آن را با هر روشي كه دوست داريم، شارژ كنيم.

صرافي ارز ديجيتال - كدام صرافي آنلاين ارز ديجيتال براي ايرانيان بهتر است؟

خريد ارز ديجيتال بدون احراز هويت

يك حساب كاربري در يك صرافي ارز ديجيتال بسازيد: براي شروع به خريد و فروش در دنياي ارزهاي ديجيتال، شما بايد در يك صرافي ثبت نام كنيد. اين اپليكيشن با فروش NFT هاي كفشهاي كتاني، كه براي استفاده از اپ ضروري هستند، توانست در سه ماههٔ اول فعاليتهاي خود حدود 26 ميليون دلار سود كسب كند. گرانترين كفشهاي استپن از دستهبندي ترينر هستند، چرا كه به كاربر اجازه ميدهند با سرعت دلخواه اقدام به حركت كند. شما با استفاده از سرور تريد مي توانيد در بازار هاي ارز ديجيتال مثل بايننس و فاركس سرعت بالايي در انجام معاملات داشته باشيد.

در اين مقاله به اين سوالات كه چگونه بايد خريد ارز ديجيتال صرافي EXONYX را خريداري كرد؟ همانطور كه براي ارزهاي واقعي دستگاه هاي ATM وجود دارد، براي بيت كوين نيز خودپردازهايي عرضه شده است كه در بسياري از شهرهاي بزرگ مي توان آنها را يافت. در حالت عادي و خريد مستقيم با پرداخت پول­ هاي رايج مانند ريال و دلار مي توان بيت كوين خريد. بهترين ارز ديجيتال 2020 تا اوايل 2022 بدون شك بيت كوين بود. اين كار براي حفظ امنيت معاملات ديجيتال در ايران در اين صرافي­هاي ارز ديجيتال و جلوگيري از سوء استفاده و كلاهبرداري انجام مي­شود.

در ايران” مفصل در اين مورد صبحت كردهايم.
قانون ايران درباره صرافي هاي چه ميگويد؟ لازم به ذكر است كه سايتهاي ارز ديجيتال از انجا كه اين فعاليت هنوز در ايران قانون گذاري نشده است فعلا شامل نشان اينماد نميباشند. ما در مقاله “15 معياري كليدي در انتخاب بهترين صرافي ارز ديجيتال در ايران” مفصل در اين مورد صبحت كردهايم. اما در صرافي هاي تريد مثل نوبيتكس ميتونيد به شخصي كه ميخواد استفاده كنه 499.9 ميليون تومان بفروشيد و در آينده خودتون ارزون تر هم خريد كنيد. با يك كفش عادي (Common) سطح پنج، روزانه چيزي بين 5 الي 7 عدد GST به دست خواهيد آورد كه مبلغي بين 100 هزار تا 135 هزار تومان است.

شما ميتوانيد فقط با استفاده از يك ايميل داراييهاي ديجيتالتان را مبادله كنيد، و نيازي به ارائهي مشخصات هويتي رسمي خود نداريد. به لطف استفاده از آن و با تكيه بر مفهوم NFT (توكن غير مثلي)، امكان در اختيار گرفتن مالكيت داراييهاي درون بازي ميسر ميشود. به اين ترتيب به جاي خيره شدن به صفحه گوشي يا كامپيوتر به منظور بازي كردن و البته كسب درآمد ارز ديجيتال، بايد تحرك داشته باشيد! منظور از جفت ارز قيمت گذاري ارز مبدا براساس ارز مقصد است. در صورت داشتن كفش بهتر، انرژي بالاتر (در اختيار داشتن تعداد كفش بيشتر) و مخصوصا افزايش قيمت ارز ديجيتال GST درآمد از بازي استپن نيز افزايش خواهد يافت.

اپليكيشن خريد و فروش ارز ديجيتال

 

چطور وارد بازي استپن شويم؟ در اين مقاله قصد داريم با StepN معروفترين بازي كريپتويي كنوني آشنا شويم. استپن يك بازي كريپتويي است كه به ازاي راه رفتن يا دويدن ارز ديجيتال هديه ميدهد. با راه رفتن يا دويدن، StepN به شما ارز ديجيتال GST اهدا ميكند. صرافيهاي ارز ديجيتال داخلي و خارجي متعددي از آن پشتيباني ميكنند، به همين دليل نقدشوندگي بالايي دارد. ميزان درآمد از بازي استپن در اپليكيشن خريد و فروش ارز ديجيتال  به فاكتورهاي متعددي بستگي دارد كه مهمترين آنها نوع و تعداد كفش (ميزان انرژي) است. تا امروز بازي هاي مبتني بر بلاك چين و رمز ارز بيشماري توسعه يافتهاند، اما كمتر موردي توانسته به اندازه استپن به محبوبيت برسد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۵:۴۶ توسط:joodi موضوع: نظرات (0)